Selasa, 24 November 2009

Cucur Badak

CUCUR BADAK


Salam dpagi selasa yg sejukkkkkkkk rrrrrrrrr....

Haaaa..jemput makan cucur badak ya mcm biasa nak mengurangkan serunding2 itewwww dan hari ni jugak buat menu yg pembantu2nyer adalah serunding jugak tungguuuuu jer lah menu apa yg kuar nanti ni kalau rajin yg pasti SERUNDING ekekeke.... jom makan dulu nak siapkan bekal si si kakak pulak abg dah turun bawah tunggu bas nak kena turun jugak jap lagi jumpa lagi insyaAllah... ;-)


4 ulasan:

indahhouse berkata...

Salam kak Ika,
hm...cedapnya. lama tak makan cucur badak. arini ada assistant kak? sonok tu. hihi

blogresipi berkata...

Salam Ika.. byk hari tak sempat ronggeng. byk menu yuu i terlepas ler... kek kat bawah tuh ade lagi tak? ramai dah buat kek KOG ni ye.. lelehan cokelat yuuu i tak tahan tue... sangat menggiurkan la.. kalau ade nk mintak sebekas. pastu nak cucur badak ni sepinggan.hehehe

MamaFaMi berkata...

Sedapnya cucur badak Ika ni. Mama suka makan cucur badak ni tapi tu la, tak berapa rajin nak rebus keledek nak lecek. Pas tu intinya lain.. alahai....

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

salam ika....hai sempat membadak...mai singgit...