Selasa, 30 Jun 2009

Award dr kak Maz bahrain :-)






Salam dan selamat tgh hari dah punnn, mendungg jerrr kat sana tuuu...
Award ni dah lama angkut bak balik dr bahrain, jauhh tau!! ehehe... dr KAK MAZ, terima kasih kak maz!!!!! sukeeeeeeeeeee sgt2!!!! cuteeee jerrr sume award tu mcm penulis ni jugak ehehe :P semoga persahabatan yg terjalin ni akn berkekalan hendaknyer insyaAllah walau tak pernah bersua muka dah terasa kemesraannyer :-), terima kasih ya kak, terharu sgt gembira sgt sukeeee sgt... :D untuk PENGUNJUNG BLOG ni jgk tanda penghargaan sekali lagi dr kita ni yg tak tahu apa2 nak buat award pun tak reti ehehe.. sudi2 lah ambik ya :-) sbb klu nak sebut sorang mesti ada yg tertinggal baik kita tujukan buat SEMUA !! ehehe....

1 ulasan:

ana itu saya berkata...

mksih dr kmaz ika sdi trima awrd ni..wpun kmaz bru je bljr brblog..smoga prshbtan yg trjlin hri ni kekal slmanya..insyaallah klu ada rzki kita jmpa dialam nyata plak..ika kmpung kat mana..xblik msia ke..