Isnin, 1 Jun 2009

Gift...tq!!!

Haaa....ada tgn sesat si kenit yg sibuk2 jgk nak tahu apa dlmnyerrr hihihi....



Yang ni lah isinyerrr, terima kasih ya ross :-) sukeee tak terkata!!! akak dah terjun katil dah hihihi... :D


Salam kembali,


Hari ni masa nak antar ank dara turun g sekolah org yg duk kat meja penjaga tetamu tu panggillll huhuhu....dah berdebarrr dahhhhh dan dah agak dahhh dan dpt kurasakannnn dahhhh yappariii!!!! mmg nak kena piat2 si penghantar ni tauuu!!!! org dah kata salah salah alamat!!! lagi dia hantar!!!! iu koto kikanai!!!!! hihihi...... apa pun TERIMA KASIH yg tak terhingga ya dr akak utk Ross sekeluarga, sedih, gumbira lah kan, GERAMMM ni sbb dia tak nak dgr kata org!!! akak sukeeeeeeee sgtttttt sume brg yg ada kat dalam niiiii, ninja tu pun tak reti nak belikan menda2 mcm ni kat bini dia... yg tahu bila kita bg memo kat dia baru dia g belikan!!! hihihi.... Segan pun ada nihhh, yerlakan laki jepung tp yg bg barang2 ni sume bukan laki sendirik yg mmgnyer made in japan tp org mesia pulak yg bagi, mcm mana nihh??? sapa yg nak kena piat2 nii????? :P Apa pun akak berdoa lah, semoga persahabtan kita ni kekal selamanyer tak kiralah kita tak pernah bersemuka ke apa ke tp kemesraan tu terasa mcm dah lama kenalll jer kan kan kan???? :-) insyaAllah ross sekeluarga dmurahkan rezeki, amin... TENKIUUU ROSSS n Family!!!! leeebbiiiuuuuuu!!!! ;-) nmpknyerrr klu pree kena buat acara memecahkan dara2 atau teruna2 tu sume ya rosss, tggu akak pree ya, belum dalih bahse lagi hihihi.... pentejermah sibukkk!!! :D

Tiada ulasan: