Rabu, 10 Jun 2009

Bubur Pulut Hitam wif durian n ank biji sagu hihihi...

BUBUR PULUT HITAM WIF DURIAN n ANAK BIJI SAGU hihihi.....

Salam kembali dtgh hari rabu... panas pulak hari ni sbb angin kurang..


Haaaaa....dah lamaaaaa sgtt tak makan pulut hitam niiii :D akhir sekali makan ntah zaman bila pun kita lupa hihihi.... tgk durian ada lagi beberapa ulas tuuuuu jdnyerr masukkk sekali lerrr kat bubur niiii, sedap!!! ingatkan tak sedap hihihi..... yer la kan mcm pelik gituuuu, ingatkan nak buat bubur kacang tp kacang ijo tak de!!! tgk pulut itam masih tak berbukak lagi jdnyer pulut itam ni lah yg jd mangsa ehehe.... resepi tk de just main agak2 jerrr, gula putih gula perang santan daun pandan durian last sekali kita letak fresh cream hihihi... hummm....jom makan!! hari ni pon tak de mood nak mkn2 nasiklahhh, ptg nanti kot..malasnyerrr hari niii, toilet belum basuh pun lagi ekekeke..... dok sedapkan relaxx jer dr tadi tp umah dah siap kemas sume ya, nak gosok baju kat ampai lum kering :D tgh pkir nak masakkkan apalahhh tuk dinnner nanti niiii sbb ninja tu kureeenggg sihat, dah 2 malam asyik masak yg bertemakan sup2 gitu ngeh3!!! senang kerja sbnrnyer, kite lagi sukee!!! :P mintak undur diri yaaaa... jom makan!! :D




Cam biasalah kan, nganga besor2!!!! :D

Tiada ulasan: