Selasa, 9 Jun 2009

Durian Siam..ekekeke...

Durian Siam, sama jerrr tak de yg lainnyer.. berduri jgk, sakit jgk klu kena durinyer tu hihihi..


Haaaa..ni isi dalamnyer.. dia tak lembut tp mcm rangup kat luar lembut sikit jer kat dalam ke?? kita yg tak pandai pilih??? muekekeke... :P

Salam kembali dmlm rabu huhuhu....gggrrrrrr sejukkkk!!! :P



Hummm... itu hari nmpk KAK MIMI tayang durian mesia uuuwwaaaa!!!!!! kita sukeee sgtt durian mesiaaaaa nak2 durian kat belakang umah mak kita sob sob sob..... :-( tp nak buat mcm mana kan, duk kat siam kenalah mkn durian siam tak de pulak org jual durian mesia kat sini tak laku kot hihihi... haaaa..ni dia KAK WAWA durian siam lebih kurang mcm mesia jgk kebetulan lah pulak td petang nak bayar bil kat 7-11 ada pick up buah2 bawak durian apa lagiiii, sambarrr lah hihihi..... tapi org2 thai ni pelik2 kita pun naik pelik apalah bestnyer mkn derian kerass niii!!!! haih!! tak kena ngan selera kita betulllah, tapi td belilah jgk tak tahu nak kata lembut dlm bahse thai main ambik timbang bayor balik!!! muahahaha.... patutnyer dia org belah kat situ jgk tp oleh kerana nak ambik gambo kan kenalah bawak balik derian sebijik gedebuk tuuuu!!!! :D 3 kg td dlm RM12 besorr tuuuu isinyerrr pulak, mak oiiii!!! mmg tabal!!! tapi kita tak minat :-( rasanyer lain lerrr sedap yg mesia punyer pd tekak kita lahhh.. tadi lalu kat depan pick up tu pun tak de bau durian pun sampai umah pun tak de bau kuat sgt tak mcm mesia nyer derian, tapi klu org yg tak makan durian ni kalau tak bau pun dia kata busuk!!! haaa..tu si bujang lah tuuu sbb dia tak mkn durian dia kata mama beli buah busuk!! hampehh tulll bujang tu hihihi.... sekian dulu citer pasal durian siam.. jom tgk n3 seterusnyer hihihi... :P

Tiada ulasan: