Jumaat, 26 Jun 2009

New Toy hihihi...


Salam dtgh hari jumaat yg mulia,



Sebelum nk masukkan N3 makan2 kita mestilah nak kasi tahu apa itu toy baru kita hihihi..... dgn rasminyer Laptop ini tulah dtukar hakmiliknyer pd si manis yg itam lagi comel ini hihihi.. tenkiuuu my dear!!! TAPI, ninja tu kata dia bg, atau besday prezent TAPI kita tak mau!!! seganlahh walaupun ninja tu suami SAH dan HALAL dan tanggungjawab dia sebagai suami nak berikan kebahagian dan kesenagan pd si isteri yg manis ni tp dgn rendah EKSYENnyerrrr kita menolak :D ngeh ngeh..... SBB, setiap yg berlaku mestilah bersebab kenapa kita tolak, yg PERTAMA>> ninja tu sebelum kawen sampai dah kawen dia byk tolong kita dgn keluarga kita tak kiralah dr segi kewangan apa2 lagiii mmg dia dah bg lebih mencukupi terutamanyer kebahagian utk diri kita dan famili kita sendirik sedih sgt klu dia bg byk harta karun kat kita mmg lah suami isteri kan tp kita ni jenis yg tak sampai hati, walau apa pun ttp ucapkan terima kasih kat dia TAHUN DEPAN laling bayar ya sebulan 1000 ringgit boleh gitu??? hihihi... tak mampu nak bayar terusss boleh tergadai sume harta yg tergantung kat bdn nih hihiihi... dia tak kata ya tp kita kata YA degill mmg bini dia yg sorang nihh.. KEDUA>>besday prezent kita nak yg lain!!!! tak mau yg ini!!!! hihihihi.....sori ya laling kita tak nak hadiah besday yg ini kita nak yg lain!!! hummm..... semalam laptop ninja tu dah sampai sini setelah dbaiki baru beli dah jahanam apa punyerrr laptop lahh hihiih klu murah tak pe jgk ni mahal cekik leher!!! tp tak pe yg itu company punyer :D harta company harta dia juga ehehe... k lahh, nanti ada org termuntah hijau baca n3 nii :D.. jom tgk n3 seterusnyer ehehe....

3 ulasan:

asiahyacob berkata...

Salam ika..agak2 kalau xnak toy tu kan..pos kat sini ek? x cukup tapak tangan, kapal tobang den antokan...hikhik..

blogresipi berkata...

Ika... amek jer lah orang nak bagi... hehehe... rugi kalau tolak tue..hehehe

Ayu berkata...

aaddeehhhhh...pening akak baca n3 ika ni ni.mu ni sokmo lupa nak boh fullstop n comma.ni nak kena masuk skolah blk ni baru reti mana nak letak seme tu.iiisskkk...