Ahad, 7 Jun 2009

Karipap @ epok2


Salam dpagi ahad yg sgt terang gitu... :-)



Klu nak tahu buat epok2 ni semalam hihihi..... TAPI semalam tersgtlahhh MALAASSSSSneyrrrr ya Allah!!! sume2 malas !!! tp mengerjakan epok2 ni tak malas pulak sbb NAK MAKAN!!! hihihi.... dr pagi sampai ke tgh hari makan epok2 jerrrr budak2 ngan bapak budak lain menu mcm biasalah kan... semalam kerja lepak2 kat umah nak kuar pun malas tp ptg tu kuar jgk sbb beli barang2 dapur... ni pun belum kemas lagiiiii ehehe..... dasar pemalas!!! :P tgh pkir nak masak apa lah hari niiii, menu tuk diner dah ada tp menu tuk tgh hari niii tak de lagiiii huhuhu... lupa lakss..epok2 ni resepi sapa ya lupa pulak yg pasti bhn tuk pastry tu guna 250g tepung gandum, 2SB margerin or butter, 2SB minyak panas, garam air sikit... sapa punyer resepi ya??? kita ni kan buku2 respi kita ada yg ada tajuk ada yg tak de tajuk kdg tu bila nak buat mulalah tertanyerr tanyerrr resepi apa ni???? hihihi...... kdg peningggg tgk bhn lebih kurang sama tp nama resepi tak de mcm tak yakin pulak apa yg jadi nanti hihihi... umah ni klu nak tahu tak de printer tu pasal guna printer cap tangan jerr hihihi.... klu tak CMG nyer resepi tak pun mak yung bulat tuuu muahahahaha..... :P sedap!! ranguppp sgt2!! tp mcm biasalah nak kelim2 guna tgn ni pulak tak reti jdnyer guna cetak jerlah ya :P balik mesia nak kena berguru dgn mak lah nmpk gayanyer nii sbb guna cetak ni menyakitkan jiwa raga!!! ehehe...

Tiada ulasan: