Isnin, 8 Jun 2009

Pengat pisang+jagung+bapak biji sagu hihihi..... :P

Pengat pisang+jagung+bapak biji sagu hihihi... :D


AAAAAAAAA>>>>>>yummmy!!! :D


Salam kembali dsipi sipi tgh hari terikkk..... :D


Hari ni tak de mood nak mkn nasik tak tahu kenapa, adakah kerana semalam terlebih makan??? NO!NO!NO! mungkin ya jgk kot sbb makan bakso pas tu mkn ntah mcm2 lagi semalam tu pas tu makan curry lagi huhuhu..tetiba pagi2 ni rasa mcm nak mkn yg senang2 gituu, adakah alasan bg org pemalas??? muahahahaha... apa2 jer lah eak, hari ni mcm biasa lahh sibuk dgn kain2 sibuk dgn habuk2 sibuk dgn sume benda!! :D Nmpk pengat pisang kat umah kak zana, alahaiiii...terus terasa nak makan!!! semalam nak buat tp menu dah penuh jdnyer buatlah hari ni ya.. dulu2 klu mak buat jual mahal sgt mmg tak sukee sgttt dgn pengat2 niii apa2 jenis pengat pun kita tak nak pandang TAPI huhuhu...sejak2 tggl sini jauh ngan mak ayah, terasa rindu pulak nk makan apa yg mak kita buat satu tika dulu ketika tggl bersama sama dbawah satu bumbung hihihi..alamakkk!! kenapa tetiba kuar ayat2 BM yg terang niiii :P terjangkit kak LG lah niii syok sgt baca cerpen kak LG hihihi.... ijah!!!!!! g mop sana!!!! umah belum bermop lagiiii hihihi...bila dah duk dan mula melandingkan bumper yg besorrrr dr landasan yg kecik nii mulalah MALASSS malasss MALASS dtg dgn automatikknyerrr hihihi... tp kena mop jgk sbb tk senang hatii dan tak sedap nak pijak2 lantai yg tak bermop niihhh... jom lah keja!!! pas tu makan... kita dh kenyang, gmbr kat atas tu ada 2 mangkuk kan, pdhal yg makan sorang agak2nyer sapalah yg punyer lagi semangkuk tu ya???? :P hihihi.....

2 ulasan:

blogresipi berkata...

Ingatkan yg gemak tu bapak biji sagu..tengok semula, pisang rupernye..hehehe

ijayuji berkata...

Salam blogresepi, yg bapak bijik sagu tu yg kat belakang corn tuuu haaa...hihihi.. 2 jam nak jernih!! hihihi...