Rabu, 10 Jun 2009

Roti Munga hihihi...

ROTI MUNGA by ross doh jer lain hihihi.. tp tuan yg sama :P


Salam dpagi rabu yg terang luar sana tuuuu.... :D



Pagi ni kenyang dgn roti ajerr lah ya hihihi... memula kunyah roti munga niii pas tu ambik roti sekeping selet jem derian semalam tuuuu pas tu sendawa pun durian jgk hihihi... ROSSS!!!! tgk lahh apa jadi roti munga akak niiiiiiiiiiii..haaaa!!! kan akak da ckp akak tak pandai!!! muahahaha..kesian betulll tak de rupa munga pung kikikiki.... akak derhaka jgk mcm kak hana, :P klu kak hana guna doh roti manis akak guna doh bun kentang huhuhu... tu pasal ada custad tp kan kali ni custad instant jerr tapi nyesall lahhh hampehh tulll rasanyerr tak sedap!!!! lenkali nak buat sendirik!!! :D pas tu kan masa bako roti ni pun mcm tak sedappp jerr tgk dianyer angus tuu tak rata!!! penat akak keja alih2 kan posisi lain2 hasilnyer camtu jgk!! agaknyer sstgh resepi mmg dah kena baca serapah tak leh derhaka kot klu derhaka gini lerr jdnyer hihihi.. tp sedap dan lembut mcm selalunyer :P... nxt time cuba lagi ya, tak puas hati niiii ...ggggrrrrrrr....meowwww!!!

Tiada ulasan: