Rabu, 3 Jun 2009

Mee Bandung tp bukan asal bandung ehehe.....

Mee Bandung
Salam dptg rabu yg mendung tp panas :-),
Memula ingat nak buat tom yum jgk mcm mak yung tu tp paste tak de pulak nak buat gitu2 jerrr malasss lah pulakkk tetiba nak terasa mkn mee bandung lakss hihihi..... paste mmg dah ade tuk buat mee bandung niiii, apa lagiiiii jalannnnnnnnn........ suke mmg mkn me bandung niiii, memula mkn mcm tak suke tp lama2 jd peberet pulakkk tu yg sampai simpan2 pastenyer huhuu...... ingat nak kuar lah nanti ni nak g carik paste tom yum tuuu tuk mkn esok hihihi... jom makang!!!!



bukak mulut besor2!!!! aaaaaaaaa......yummmmmy!!! perasan tulll sedap hihhi...


10 ulasan:

hana berkata...

nak mee bandungggggg!!! dah nganga mulut besoo2 dah nihh!!! muahahaha pes adami ker ijah??

ijayuji berkata...

weeiiiii!!!!!! tak main arrrr paste kedai hihihi..paste buat sendirik lerrrrr.... gunakan paste tu mcm2!!!

hana berkata...

ooooo tau tau!! pes FROZEN! wakakakaka :P

ijayuji berkata...

ceh!!! hampehh tulll!!!! :P p main jauh2 sana!!!! :P ahahahaha.....

Nor berkata...

ijah.. akak pun suka mee bandung.. nak2 kalau guna paste yg dagang tu kan.. nak la semangkuk mee bandung tu.. lama tak makan nih..

ijayuji berkata...

Salam kak nor!!! pandai kak nor teka!!!! mak yung tu ajerr ntah apa2 bg jwpn hihihi.... :P paste mee bandung dagang kat MyR huhuhu..sedap kan kak nor kan kan???? :D

hana berkata...

ooowwwhh! nganyam ketupat er! ekekeke... nih mesti tk penah mkn mee bandung muor! hehehe

ijayuji berkata...

jgn nak perasan!!! mee bandung muor yg letak kacang ke? kurennnggg lerrrr yg ada kacang2 niii klu kuah kacang atau mee rebus tak pe hihihihi.... :P

blogresipi berkata...

Kite buat mee bandung jugak hari ni... hehhe... sodap2

ijayuji berkata...

salam blogresepi..nak panggil sapa ya hihihi... betul tuuu!!! mee bandung sedap kan.. kita pun suke senang laks tuuu ehehe...