Isnin, 15 Jun 2009

NAK CUTI hihihi...


glitter-graphics.com

Salam dptg isnin.....

Untuk makluman semua yg berkunjung ke rumah kampung niiii, mintak maaf byk2 sbb kita nak bercuti selama sebulan dr berblog atau lebih kot hihihi.. atau tak sampai sebulan kot ehehe... harap sabar ya, ada URUSAN yg perlu dselesaikan... Harap2 sumenyer berjalan dgn lancar... rinduuuu pd sume org!!! sapa2 yg rindu kat kita tuu tatap2lah wajahku yg itam lagi manis tu ya :D terima kasih utk sokongan teman2 blogger sekalian... TAPI bukan sayonara tau :P, BERCUTI jerrrr... nantikan kepulangan ku huhuhu.....


UNTUK sesiapa yg tgglkan komen kat cbox TERIMA KASIH sgt2!! dah baca semuanyer, tergelak kecil tak mau gelak besar2 hihihi.... Akn kembali seperti biasa apabila sumenyer selesai, ntah2 esok masuk n3 ekekeke..... jumpa lagiii!!! missss uuuuuuu alllllls!!!! tq!!! undur diri ya... :-)

7 ulasan:

Azita berkata...

ika pun nak bercuti gak! lama tu...sebulan! happy holiday ya. jgn lupa balik kat rumah ni pulak....

umi_e berkata...

selamat bercuti... semoga dapat diselesaikan semua urusan dengan baik :)

take care...

cikmanggis berkata...

selamat bercuti...semoga kembali dengan idea idea baru dan penuh bertenaga hihi...balik,jangan tak balik ya:)

HaSue berkata...

lerrr.cuti gak ke ika...kak sue nak buli sape kalo ika cuti lama2 kang..hihi.
Semoga berbahagia selalu bsama family tersayng yer...
Jangan x berbloging plak pasnih..citer pjg2 psl cuti2 tu tau!nak tau gak neh..

hana berkata...

lorrrrrrrrrr... kok ngono lorr! akak br dtg nk usik ijah! dier cuti la pulak daaaaa.. ppon selamat bercuti yerrrrrrrrrrr!!! misss uuuuuuuu!!

ieda berkata...

salam dik .. balik bercuti jgn lupa amik TAQ dan AWARD di umah akak yerk

umi_e berkata...

ika... best ekkk cuti...