Sabtu, 27 Jun 2009

KEK COKLAT...

KEK COKLAT KUKUS


Salam dmlm ahad :D,


Hummm.. hari2 minggu mcm ni biasalah kan mesti MALAS besorrrrr sume2 MALASSS baju nak kena gosok pun dah bertimbun huhuhu...... masak pun yg simple dimple but yummy :P hihihi.... dr semalam tgk kek kak hana tu kan dgn coklat yg meleleh lelh tuuuuuu wiiiiiiiiiiiiiiii.... geram sgt!!!! td ni pg2 carik bhn2nyer pas tu dah ptg baru buat ehehe... dok besarkan melepak jerrr ehehe..... nak masuk MyR malas jdnyer cp dr umah KAK HANA ehehe...halal ya :D resepi asal dr PUAN TANAH MyR Puan Seri Yani hihiihi... sedap pulak dkukus kek cekelat ni rupanyer sblm ni keja bakor jerrr resepi asal kukus pun kita bakor jugak!!! ehehehe.....kali ni cuba kukus mmg lah teramat sedapnyerr tp kek ni guna byk jgklah SB kita kurangkan stgh sudu kecik jer ehehe.. tak menjejaskan pun rasanyer, pas tu topping tu cam pekat kita tambah dgn lebihan susu cekelat td sampai menepati selera dan citarasa mata dan tekak ehehe... jom makan!!! tggl suku jerrr sbb selebihnyer dah bg 2 buah umah :-) selamat... alhamdulillah.... tenkiu kak hana n kak yani ;-)..

3 ulasan:

Ayu berkata...

kek ceklat!!!.sedapnya..meleleh leleh.. ceklatnya..air liuq k ayu pun meleleh leleh di buatnya..

umi_e berkata...

choc kat atas kek tu meleleh... :P

blogresipi berkata...

Uiii..meleleh leleh cekelat tue... terliur i... mintak yg suku tu pun jadilah Ika... heehe