Ahad, 7 Jun 2009

Pancake


Salam kembali huhuhu...... :D



Haaa...yg ni baru menu BETUL pagi td niiiii... hihihi...buat pancake atau hotto keeki... dulu2 pernah buat pancake ni byk resepi dahh tp kureeenggg memuaskannn setelah tercari cari dan mencari akhirnyer kita sudah jatuh chenta sama ini resepi, klu nak tahu ni resepi Ross aka onigiri ituuuuu... ROSS!!! akak sukeee ngan resepi niiiii tak de soda bicarbonate hihihi..... pas tu rasanyer mmg best gebuu laksss tuuuu... 1 adunan tu akak cuma dpt 2 keping jerrr sbb akak ni PEMALASS!!! nak abis cepat buat tebal2!!! pdhal pan tu kecik jerrr dah menggunung tp mmg best!!! tenkiu ya ross ;-) ada sapa2 nak respi ni ke??? klu ada g carik kat umah ross hihihihi... jom makang!!! ank bujang jer yg layan pancake ni yg lagi 2 org tu lagi suke mkn nasik mcm org jepun, mkn nasik ngan natto hihihi.... antu natto ank dara sorang tuuu sbb masa ngandungkan dia dulu pagi tgh hari ptg keja melantak natto jerrr!!! :P tu yg kuar2 pun dia suke makan natto hihihi... :P sambung nanti ya klu RAJIN nak bukak pc ni balik sbb nak kemas, menu tgh hari ni tak de lagi nii diner nanti buat kare raisu aka japanese curry rice huhuhu.. yg ni pun guna resepi rosss huhuhu... tq ross!!!! ;-)

Tiada ulasan: