Jumaat, 5 Jun 2009

Kuih Bakar Kentang...

KUIH BAKAR KENTANG...



Salam kembali pas ni nak kemas hihihi....



Haaaa...buat ni sbb malam td g jalan2 kat taipei nmpk kuih bakar niiii terusss jatuh chenta sbb kita ni antu segala kuih bakar hihihi... nmpk cikwan buat sedap jerrrr rangupp jerrr kerakknyerrrrr pun bykkkkkk sgtt!!!!! tp tu lahhh, klu derhaka lebih sgt, g pandai2 bakar kat muffin tray sapa suruh!!! kan kerakknyer dah tak mcm nak jd kerak gituuu .. sedap lg bakar kat loyang sbnrnyer kuih bakar ni kat loyang yg lobang tgh tuuuuu tp kita tak ade ada pun yg nonstick punyerrr tak bestlahhh guna loyang2 non stick ni klu nak main bakar2.. tak ranguppp gituuu hihihi..sib baik cikwan dgn murah hati hantar kerak tu kat sini hihihi..tenkiu cikwan!!! sedap3!!!! kuih bakar ni pun sedap ;-)... jdnyer pd sapa2 yg nak buat jgn derhaka ya :P hihihi... jom makang!!!! nak resepi g jalan2 kat umah cikwan kat taipei ya :D sekian, nak g kemas pas tu baru lah MERAYAP kat umah org ya... :D

2 ulasan:

blogresipi berkata...

Nampak sedap sangat kuih bakar ni... letak la resipi... boleh kite copy :)

ijayuji berkata...

Salam blogresepi... akak g kat link cikwan ya sbb N3 ni baru lagi tp nanti kita cuba letak ya klu RRRRRRRRR hihhihi....