Rabu, 24 Jun 2009

Award.. :-)

Salam kembali :-),
Haaaa...ni dia award dr kwn2 dah terperuk lama dlm pc nihhh hihihi..sowiiii ya ada masalah tknikal tu pun ada yg terkecik tak tahu nak edit camne hihihi.. halal ya, sayang sumeeeeeee org!!!! semoga perhubungan persaudaraan dan persahabatan ini kekal sampai bila2 kalau dah tua ganyut pun kena ingat jgk!! :D ituah namanyer teman sejati :-), terima kasih pd dermawan yg baik hati meyampaikan award ni ya :-) muuuaaaaaaahhhhhh33!!!!!!!!
Haaa... ni award baru lagi ni panas lagii dr KAK HANA kanazawa.. siap pesan klu tak ambik tk nak kwn!! pelik betul perangai org yg kena tggl laki nihh!! baru kena tggl 3 hari dah jadi mereng :D apa pun TENKIUUU!!!! arigatou!!!!!! ureshii desuyo!! bg lah byk2 lagi ya :P.




Haaaa...yg ni dr sapa yek? lupa lerrrr..ampun ya dah lama terperam ginilah jdnyerr apa pun terima kasiihhhhhhhhhhh!!!!! :-)




Makin kecik pulaknyer rasanyer ini ada TAG sekali tp oleh kerana tak leh nak masuk umah KAK HASUE terpaksa angkut award jerr tak tahu lah kenapa tak leh copy huhuhu.. KAK SUEEE!!!!!! terima kasihhh!!! daun keladiii!!! daun kesomm!!! sayanggg dia!!! :-)
Pada pengunjung umah ni sudi2kan lah angkut bak balik award ni tanda penghargaan dan terima kasih dr kita :-)...

1 ulasan:

umi_e berkata...

wah... bolehlah gantung kat dinding award tu nanti ya...