Rabu, 3 Jun 2009

Mini pizza org maleeessss.... :P

Sebelum kena bakar!!! cantik sbb mama dah taouch up sikit hihihi...

Selepas kena bakarrrr!!!! dan selepas kena potonggg..haaaa......meleleh leleh toppingnyer!!! :D

Salam kembali dptg dah nak mghrib hari rabu hihihi.......




Buat kan mini pizza ni tuk budak2 mak budak TUMPANG ajerrr mkn sbb yg selet sos letak topping sume kerja budak2!!! mmg lah comot... biorlahhh, nanti dia org jgk yg makan kan??? Esok tak de N3 kot klu sempat masukkan lah malamnyer SEBAB esok dr pagi sampai petang tak de kat umah huhuhu... bayangkan lahhh bayang kan ajer lah eak, kul 9am esok dah nak kena menyibukkkan diri kat tadika ank dara tuuu sbb ada meeting sampi lah kul 12tgh hari LEPAS TUUUU 12.45 dah nak kena bertolak pulak pergi sekolah si abang!!!! uuwwwaarrggghhh!!!!! mcm nak jd raksaksa yg ganasss jerrrr.... mcm mana lah leh sama date ngan meeting kat tadika tuuu... tak pergi tak sedap pulakkk kan nanti tak tahu apa2 gosip kat youchien kat sekolah WAJIB hadir sbb si abg dr semalam dok kepohhh tanyerrr mama pegi ke tak, bising betull bingit tinga ni haaa..tp mama sengal ni pun satu suka kacau hihihi..kata MAMA TAK PERGI!!! hihih..mcm nak ujan jerrrr hihihi... esok si ninja yasumi!!!! SEBAB jaga si kecik kikikiki....... tak leh nak bwk majlis si kecik tu sbb kerja merosakkan majlis ehehe.... tak reti diam!! terjerit2 kalau tak dlepaskan tp bila dlepaskan mcm raksaksa kecik yg mengganasssss hihihi...sume benda dia baling sepahkan huh!! memula nak panggil bekas maid suh tolong jagakan tp NINJA ku itu dgn sukarela ambik cuti hihihi..bagus3!!! ada potensi jd BAPAK MITHALI hihihi... jom lah layan pizza ni ya panasss lagiii niii :D

3 ulasan:

cikmanggis berkata...

dah lama tak bikin piza...hmm dapat idea ni!t.kasih ika!

ijayuji berkata...

Salam kak CM!!! hihihi..sama2 jomlah meriahkan suasana ngan mkn pizza :D

sue-sama berkata...

sedapnyeee