Isnin, 8 Jun 2009

Donut Kentang..

Topping cekelat tuk budak TAPI kalau dah namanyer Malas topping guna yg dah siap hihihi.. suke ajerr budak2 tu makan :D


Yg ni bedakkan gula, yg ni tuk otona jerrr kodomo amari suki jyanai huhuhu...



Salam dpagi isnin yg terang berangin gituuu :D,




Mulakan hari anda dgn senyuman hihihi....... haaaa... ni donut semalam dah buat ptg tuuuu pas tu dFROZENkan ya kak hana dulangi FROZEN donut muahahaha... :P sana sini org dok kata donut kentang niiii dan sana sini jugaklah oeg dok tayang menu special niii DONUT KENTANG!! uuwwwaaaarrrgghhhhh!!!! sakit jiwa raga mata kaki tgn tinga tgk donut ni kat umah org jdnyer semalam ni buat lah jgk tp mmgnyer pemalass kannn guna khidmat cik BM tu lahhh hihihi... malas nak nguli!! :P tapi resepi kat kak hana tu nak kena bukak kamus jowo dulu baru leh phm yg atas ni guna resepi kak LELAYONG MyR, sedap rupanyerrr letak kentang niiiii..alahaiiiii...klu tahu awal2 letak kentang sbb tak tahu lah niiii baru tahu yg org dok sibuk2 donut kentang donut kentang!! nyampaaaaahhssss!!! :P ada lagi tu dlm tupperware dok kat sebok beku huhuhu.... tak leh lama2 niiiii nak kena turun bawah huhuhu... yok mangen karo aku.. :-) muekekeke.. tenkiu kak yung :P nak kena ambik ujian bahse jawa dulu lerr :P

2 ulasan:

ieda berkata...

salam dik

amboiiiiiii sedap nampak donut tuh ... walau di frozenkan ... hehehhe

nampak menyelerakan lahhh .. hurmmmmm

ijayuji berkata...

Salam kak ieda, mmg sedap lah donut yg ada letak kentang ni lembut jerrr, cubalah akak klu akak tak diet lah kan hihihi.. kita ni diet masa tido jerr :P