Khamis, 25 Jun 2009

AWARD lagi dan TAG, hummmm....




Now I have to follow the rules and the rules are : -
1) Accept the award, post it on your blog together with the name of the person who has granted the award and his or her blog link>>
http://sue-hasue.blogspot.com/ KAK HASUE atau kak sue tenkiuuuu!!!! ;-) ACCEPT!!! :D
Pass the award to 15 other blogs that you’ve newly discovered. Remember to contact the bloggers to let them know they have been chosen for this award.>>
Hummm.. banyakkkkkkkk sgttttttt yg nak kena share niiiiii jdnyerrrr inilah org2 yg bertuah ya
  1. Yg Rajin
  2. Yg suke buat kerja
  3. Yg suke dpt hadiah
  4. Yg suke makan
  5. Yg suke masak
  6. Yg suke masuk2 umah org
  7. Yg suke buat apa jer
  8. Yg suke buat kek
  9. Yg suke buat roti
  10. Yg SUDI ambik
  11. Yg baik hati
  12. Yg Ikhlas nak berkawan
  13. Yg Rasa2 nak buat
  14. Yg agak2 nak buat
  15. Yg suke MENAIP lah kan

SUDI2kanlah bak balik AWARD ala2 TAG ni ya, utk penghargaan buat sume org, sapa2 yg rasa2 ada ciri2 yg dnyatakan datas sila2 lah ya hihihi... KAK SUEEE!!!!! ACI TAK???? :P

2 ulasan:

HaSue berkata...

aci ke x aci nih ekk..ekeke.
ika punya pasal aci jelah..hehee
Thanks ika sudi amik award tuh ekk.. ;)

ijayuji berkata...

Kita tahu akak mesti bg aci kat kia hihihi.....lagi pun siap dgn xpressnyerr ehehe...