Selasa, 2 Jun 2009

Roti Naik...

ROTI dah lama kena kuarkan dr oben nak ambik gmbr tp umah gulap gulita huhuhu... tabur gula ehehe....


Lebih kurang mcm bun oandan lembutnyerr mmg lah sedappp yg amat dan tak de bau2an ayam gitu ehehe..sbb tak de telur ;-)


Salam kembali hihihi....



Nmpk jer laporan kak yung keluar ngan roti naik nii terussssssss secepat kilat timbang bhn ON kan BM huhuhu..... HASILLNYERRRR mmg lah memuaskan hati, TAPI????? ingatkan nak buat stgh adunan ntah apa yg dpkirkan tersalah masukkan airrr huhuhu...terpaksa jdkan 1 adunan betul ikut resepi ehehe.... LEPAS tuuuuuuu tgh syok2 bakar sib baik yg kat gmbr ni selamat, LETRIK tak terputus!!!!!!! uuuuwwwaaaaaaa!!!!!!!!! lama pulak tuuu tak de terbantut lahhh second roundnyer roti yg nak kena bakar.. sib baik yg ni dulu dbakar klu takkkkk mau hanginnnnnnn!!!! Resepi asal CMG nyerrr pas tu ambik kat umah mak yung, mmg best!!! LEMBUTTTTTTT sgt kan kak hana kan kan kan kan!!!!!! :P

5 ulasan:

hana berkata...

yer yer yer btolllllll!! lembuttt cam kapasss!! ekekekee... lawo rotimu ijah! akak ltk kuning skit beno! hahahahaaa abih, yg lam oven karen mati tuh apa cter??? terbantat ker??!

Nor berkata...

ijahh nak roti...........

ijayuji berkata...

SALAM

KAK HANA!!!!!!! uuuwaaaaaa!!!! VIRUS B lerrr yg dlm oben tuuuu bygkan cuma dlm 5 min jerrr oben tu berfungsi pas tu lap!!!!! karen tak de!!! hampehh tulll!!!! sib baik sikit...

KAK NOR!!!!!!!! ambiklah kak, sedap sgt roti ni mmg cam kapassss lembutttttt yg amat!!!! rasanyer ni lahhh roti no 1 paling lembut yg lain tu lembut jgk tp tak mcm yg ni kan kak hana kan kan kan!!!!! :P

Aymy With Love berkata...

ijah, nak roti seketul... wat bukak pose.. takmo banyak.. sebab diet.. huwaaa... nak makannnn nasikkkkk....

ijayuji berkata...

Salam kak aymy..alalalalala..siannyerrrr..seketul jer niiii ke???? nk makan nasik meh kita masakkan berpot pot ya :P..