Isnin, 22 Jun 2009

Deep fried Banana with breadcrumbs ;-)


Salam dah kul 12.41noon waktu thai hihihi..


Haaaa...ni sajerr jerr buat xpriment, ranguppp tuuuuu!!! tp kena guna pisang yg mmg dah masak baru sedap pas tu guna pisang apa ya yg lemak2 maniss tuuuuu..alahaiiii sedapnyerrrr.. suke sgt pisang tuuu klu dgoreng dah hampir2 monopous lagiiii kita sukeeee pas tu goreng geseng2!!! hummmmm... mmg abis sume kita makan ehehe..... buat mcm biasa cuma tambah breadcrums jerrr :P hihihi.. tp adunan tuk tepung tu kita letak santan sikit ngan gula hihih... ini style org thai goreng pisang tp dia org ada letak bijan next n3 kita cuba masukkan ya ;-) mmg sedap!!! warnanyer pun perangg sedap!!! nak beli kat tepi2 jalan ni selekehh lerrrr sbb byk keta motor lalu lalang habuk melekat!!! tp klu org islam yg jual2 kat tepi jalan kita beli hihihi.. sbb MATA kita ni kan bila tgk org2 islam meniaga nmpk bersihh dan sememnagnyer HALAL lah kan hihihi.... satu hari nanti kita cuba ambik gambor ya penjual2 islam yg meniaga kat tepi2 jalan ni ya ;-)... jom makan!! panas lagii niiii :-)

2 ulasan:

Azie berkata...

nmpk oishii lah pisang tu ..sedap agaknya kan goreng ngan breadcrumbs ni..nk try gak ler..guna keledek pon ok kan

ijayuji berkata...

salam kak azie!! boleh ajerrr kita yg buat dia hihihi...