Isnin, 1 Jun 2009

Jalan2 SAFARI WORLD hihihi....

Salam dmlm selasa,
Hari ni mmg sibukkk sgt2!!!! dr pagi buat itu ini mmg tak sempat nak bukak pc jengah kejap pas tu buat keja lain pulak... pas tu bdn pun penat, yg kecik tu pulak kena selsema ngan batuk2 lagiiii lahhh byk kerjaaaaa sbb asyikk kena ddk dia nak ngada2 ngan mama diaaaa, biasanyer klu tgh tak sihat mcm tu lahhh, kdg tak leh nak buat apa, ini pun td sib baik leh habiskan sume kerja kecuali kerja menggosok sbb dia dah jerit2!!! ni dah tgh2 malam niii barulah aman damai sikit.. baru lah leh berehat duk depan pc dgn amannyerrr hihihi... Gambar2 kat bawah ni gambar2 semalam masa g kuar sbb letrik tak de, jdnyer layan gambar ya ;-), gmbr kami sume tak de sbb sibuk dok ambik gmbr minatang2 ni sume hihihi...... ada pun gmbr budak2 tak byk lahhh len kali tgk lagi ya.. jom mari mengenal binatang2!!! ehehehe.....
IKAN tak tahu nama :P>>Manusiaa!!! tak reti2 nak balik ke????



PARROT>>sawadhikap!!!! ambik gmbo jer ke????

GIRRAFE>>Manusia!!! kita lapo lerrrrr, tak dok makanang kerrr :P


IGUANA>> Manusia!!! apa tgk2 niiii..

IGUANA 2>>Manusia!!! org nak tidooo lerrr g main jauh2!!!

POLA BEAR>> Tolongggg!!!!!!! sini panassssss!!!!!!! kijam kijam kijam!!!

SPECIS PARROT jgk>> P main jauh2 lahhh, kacau daun jerr org nak dating!!


SWAN>>pandanglah lihatlahhh, tiru mcm kamiiiii.... cantik kan kan kan???


PEACOCK>>Manusia yg jakun, klu nak carik model kipas jgn lupa calling2 ya :P..


BEAR>>yummm yummm....aloiii kappp!!!

LION>>jgn pandang2 lahhh, nak kena terkam kerrrr... ggggaaauuummmm!!!!


CAMEL>>Langgarlah dakuuu, aku tk mahu hidup lagiii!!!

ZEBRA>>Manusia!! org makan pun nak tgk ka???? kacauuu jerrr!!!

Tiada ulasan: