Selasa, 23 Jun 2009

sambal belacan + Ulam ikut tekak sendirik :D

SAMBAL BELACAN + Ulam tp kita mmg sukeeeeee sgtt mkn iceberg lettuce niih hihii...


Salam dptg selasa yg mendung jerrr....


Hari ni oleh kerana dah mkn berat jdnyer terpaksa makan ulam2 man dah menumbuk samlal tu lepas jer masak serawa durian tuuu hihihi... pas tu kan, umah tak mop lagi nihhh, dah kenyang dok jalan2 jap kasi lapang sikit perut niiii ala2 xcercise gituuu kan pas tu kan umah tak mop lagi nihhh, gitu gini gitu gini apa yg gitu apa yg gininyer pun kita tak tahu lepas solat zohor terus tido!!! muahahaha.... bangun2 dah kul 2ptg!!!! umah tak mop lagi huh!! mcm nak jd jerungg jerrr :D pas tu bila bangun2 tgk umah sepah balik terpaksalah vacuuam balik sapa yg buat sepah tu pun kita tak tahu budak2 besor tak de td yg ada budak kecik sorang niii... kenalah xcercise lagiii ehehe.. bagus jgk kan? pas tu bila dah siap kemas gitu gini landing jap depan pc terasa nak goreng ikan masin kapak tu jugak!!! g goreng tp nak goreng iakn masin pun leh lupa!!! hihihi..terukk betulll!!! nmpk sgt selama ni mak kita yg dok goreng sib baik ada kakak kesayangan KAK NOR tgh OL dgn muka tak malu tanyer camne nak goreng ikan masin nih hihihi.... dah gorenggg terasa nak menumissss air lah pulak!!! uuuwwwaaa!!!!! buat jugak tumis air kubis dgn taugeh ngeh3!!! nak tahu kita mkn camne???? just mkn sup tu letak sambal belacan cuit ikan masin td!!!! hihihihi.... lupakan citer tadi ya, nak perah otak pulak nak masak apa tuk diner ninja tu nanti bini dah kekenyangan dah :P..

2 ulasan:

umi_e berkata...

ika... makan camtu je pun dah sedap dan mengenyangkan ;)

ijayuji berkata...

salam kak E.. betul tu!!! makan gitu jer pun bertambah tambah ulam tuu hihihi....