Isnin, 22 Jun 2009

Bingka Labu huhuhu.....

Sooooooo yummmyyyyy!!!! ;-)


Salam kembali dan akn terus bersiaran ya :D,


Hari ni terang jerr kat luar sana tuuu tp dah beberapa hari ni mendung ujan best sbb ada mcm2 cuaca dlm seminggu nihh hihihi..paling sukeeeee musim berangin lah kan hihihi..... k, berbalik citerrr asal yaaa mestilah makan2 kan :D klu tak mkn mmg tak sihat bila dah makan terlebih sihat pulak hihihi.... ni diaaaaa nak pecahkan dara si acu kuih bakar pecah lapan tuuuuu huhuhu.... sukeeeeeeeeeeee sgttttt sbb kali ni misi tercapai dgn jayanyer sbb berjaya menghasilakan kerakkk yg sebanyak mungkin!!!! hihihii....... pas tu mmg sajerrr buat XTRA GESENGG gituuuu sapa tak sukeee tuuu dah tahu jwpnnyer kan? hihihi..... sedap tauuu bingka labu niiii pas tu kita lecek labu tu kasor2 jerrr sajerr jerr buat gituuu sbb nak rasa dia punyerr labuuuu tuuuuuu hihihi.. resepi CMG ramai yg cuba mmg memuaskan hatiii.. sapa2 yg tak cuba lagii tu HARUS cuba especclly pd peminat2 kuih bakar atau bingka atau kerak2 sedunia hihihi..mmg kena guna acunyerrr tak pun guna loyang yg mcm cik mat guna nak hasillkan kerak2 yg melampau ni td hihihi..... :P dah abiss lahh yaaa ni menu minggu lepass hihihi... :D

Tiada ulasan: