Jumaat, 12 Jun 2009

Bergedil


Salam dptg jumaat yg mulia terangg jerrr kat luar sana tuu seperti semalam niii,



Hummmm...nak buat apa dgn bergedil ni ya???? alaaaaaa...mesti sume org dapat teka kan kan kan???? jdnyer tgk jerlah n3 seterusnyerrr.... hari ni dr pagiii enjin tak berenti lagiii nihhhh penat sungguh!!! mengerjakan si daging niiiii pdhal watnyer senang jerrr bila kena kat tgn kita ni dah jd rumit hihihi...... kenapa???? sbb ada jerrr xcidentnyerrrr huhuhu.... tapi oklah kan jd bergedil jgk kan, tak yah citerr lahh apa yg xcidentnyer tuuu kita ni klu berperang kat dapur aderrr jerrr yg lupa letak peluru lahhh lupa nak kilatkan senapang lahh hihhi...apaaaa daaa melalut lalut sampai ke senapang... ehehehe.... ambik sorang seketul jerr yerrr :D... resepi tak de, main kol mak pas tu terus buat hihihi... nak masuk MyR malassss sgttt malas nak panjang2 kan citerr sbbnyer klu masuk MyR mesti tular resepi lain baik tak yah masuk dulu tunaikanlahhh hajat ddada ni nk mkn >>>>>> ??????? :P

2 ulasan:

cikmanggis berkata...

sedapnya!..anak bongsu cikmanggis panggil "bedegil" bukan pegedil hehe

ijayuji berkata...

salam kak CM!! hihhihi...ha ar, beDEGIL sapalah yg degill tuuuu hihihi....