Khamis, 4 Jun 2009

Chocolate Custard Muffin hihihi.......

Chocolate Custard Muffin....


Haaaa.....ambik sudu kat umah masing2 ya...aaaaaaaa....nganga besor2 k :P

Salam dpagi2 buta hari khamis mlm ni malam jumaat :D


Oleh kerana hari ni satu hari tak de kat umahhhhh, dgn ini masukkan lah sekali n3 tuk hari ni hihihi... buat muffin ni tgh2 malam td dekat kul 11mlm gitu gini abis kul 12mlm pas tu gitu gini masuk tido kul 1mlm hihihi..... dulu dah buat muffin ni dan dah jatuh chenta..buat tuk bekal budak2 makanan sampingan selain nasik lah kan ehehe... resepi ambik kat umah kak hana ya, malas nak cnp :P, resepi asal lupa lah sapa sowii ya.... tak leh bebel lama2 bekal tak buat lagi huhuhu..... jumpa esok k... ;-)

2 ulasan:

cikmanggis berkata...

ikaaa....where are u?..nak ambik muffin ni!

ijayuji berkata...

Me??? behind the itu peti ais hihiihi...... ambiklah kak CM penat lah hari niii balik dah petang satu hari suntuk tuu... mata pun pedih ni kepala laks sakit huhuhu... nak berehat cepat :D