Isnin, 22 Jun 2009

Bubur jagung + ayah biji sagu ehehe...

BUBUR JAGUNG + AYAH BIJI SAGU hihihi..


Salam kembali dptg isnin :-),


Buat bubur jagung ni kan guna jagung fresshhh, sedap betulll!! pas tu dtambah dgn kenyal2 mkn saguu yg besor2 tu pulakkkk !! alamakkkkk mmg syok sendiri mkn bubur ni tauu ehehe.... tp bercinta sikitlah nak tunggu BAPAK biji sagu tu jernihhh 2 jam tuuuuu!!!! huhuhu.....tp haslnyerr mmg lah best ehehe.... tgk kat blog kat blog akak ganu tuu dgn kak maszz teruss teruss jer buat tak yah pkir byk2 buat jerr!!! :D buat ni hari apa ya? lupa lahhh!! resepi sume org leh buat kan, ni pun main campak2 jerrr tak de sukat2 pungggg!!! :D hihihi....



JOM TENGOK!!!! dah habiss tgk jer lahhh hihihi.... :P


Tiada ulasan: