Isnin, 22 Jun 2009

Sambal Ikan bilis dgn bendi

Sambal ikan bilis + Bendi


Salam kembali, masih dhari yg sama ISNIN sebut betul2!! ISNIN!!


Dah lama rasanyer tak buat sambal2 ikan bilis ni tauuuu, tgk umah MAK YUNG teruss terusss jerr buat masa tu dah ptg kot kira ni mkn malam untuk KITA saja tau!!! hihihi..pedasssssss malampau!!! :D pas tu sajerrr jer tambah bendi sbb terliur tgk bendi tu dok terbongkang kat esbokkk, yummmyy!!! sedap sgttt sukeeeee sgtt ngan sambal2 ikan bilis ni tauuu... Biasanyer jd menu tuk sahur dan lagi satu sukeee yg kicapnyerrr cuma hiriskan bawang letak kicap manis masin huhuh..bertambah makan!!! pas tuu bertambah berat!!! :P hihihi.... sedapnyerrrrrrr!!! nanti ptg ni nak buat kicap laksss yum yum!!!

2 ulasan:

blogresipi berkata...

Adus..sedapnye sambal ikan bilis nie... mintak cikit... banyak pun boleh..hehe :D

ijayuji berkata...

Ijan, betul3!!! kita suke betull letak cili api byk2!!! tu pun dah kuar masuk toilet jerrr :D hihihi...