Ahad, 31 Mei 2009

hai... hihihi.. :P

FRIED CHICKEN GARLIC


LENNCONGGGGGGGGANNNNN>>>>>>>>>>>>>V
V



ARIKA... the only one princesss jawa hihihi

IZURU... My little angle... Abg tak leh nak interprem jgk sbb muka monyok!! hihi..



Salam dpagi ahad...cam mendung jgk :-)
Hari ni kena masuk N3 awal klu ada n3 lah kan hihiih... since jap lagi ni tak de letrik kan mmg nak kena kuar umah lerr kannn, hari ni bgn kul 4pg!!! kemas basuh gitu gini situ sana sini hihihi... masak sume habis kul 8 lebih jugak!!! 8 stgh nanti ni nak kena bersiap sedia jerlahh letrik tak de sampai kepetang!!! hanginnnn sggh sbb lama tuuuuuu pdhal dah maintenance pun 3 minggu lepas... jdnyerrr kena masak awal suh budak2 makan awal pas tu kuarrrr lagiiiiii hihihi..tak tahu dah nak kemana niiii.. masuk tmpt yg sejuk2 lerrrr kan malas nak memanggangkan bdn ni kat luar2 mcm taman ke apa ke..panasss kang tak alih2 ujannn... tak ke haruuu klu berdua tak pe ni bwk budak2 ni lecehh sikit hihihi... k lah tak leh lama nak g mandiiiiii bersiap sedia tuk keluarrrr!!!!!! buat nasi lemak ngan aym goreng ni jerrr... nasi lemak dah selalu tayang sam jgk kan lenkali masukkan gmbr sekali hihih... alas daun pisang..sedappppp tuuuuuu... daun pisang pun dah habissss..hihihi..... jom jom jalan2!!! :-)



5 ulasan:

umi_e berkata...

ika............ comei nya kakak - cam muka ika ler!

cikmanggis berkata...

anak-anak ika ni ada imbas-imbas rupa anak-anak cikmanggis masa kecik-kecik dulu!..bahagian matanya!hihi

blogresipi berkata...

Alamak... sedapnye! teringat makan kat pizza hut plak...

ijayuji berkata...

SALAM,

KAK E>> Maknyer kan mmg terlebih comel kan kan kan??? :P hihihi...

KAK CM>>bhgn mata itu yg menawan ;-) hihihi....

BLOGRESEPI>> kat pizza?? kita tak pernah lg mkn ayam kat pizza, klu balik order pizza jerr hihhihi...

ieda berkata...

salam dik

uik sedapppp yer la.. hai ayam tuh ...
ermmmm yum2 ...