Isnin, 25 Mei 2009

Apam Balik...

APAM BALIK KAYA DGN KACANG dan JAGUNG!!! :P
Salam kembali n last n3 tuk hari ni :P,
Nak buat apam balik ni sejak tgk kat umah kak mimi, tp tak terpanggil lagiii TAPI bila bukak umah kak yungg hari apa lupa ntah nmpk ada lagi mula APAM BALIK niiii, terusss rasa nak g buat tp masa tu dah malam, malass lahhhnak memPROJEK tgh2 malam makan apam balik!!! :P jdnyer kita langkah bendul dululahhh.... tu yg hari ni siap kerja masak sume terus buat!!! 1st time buat sendirik niiii, sbnrnyer kita tak minat sgt apam balik niii tp sejak2 ddk jauhhh dr tempat nak mengORDER makanan (kat mesia lah tu :P) sume2 nak makan!!! BUDU pun nak cuba makang cuma tak de jerr klu ada sure kita makang jugak!!! ehehe.... hummm.... nak komen apa ya rasa apam balik kat atas niii??? resepi kat MyR.. rasa SB lebihh lerrr kita ni kurenggggg sikit klu ada SB klu boleh tak nak letak tp klu tak letak sure tak nak bersarang!! terpaksa letak jgklahhh, rasanyer tak buat lagi kot hihihi... cukuplah dah dpt buat dan makan ehehe... jom makang!!! XTRA PEANUT, XTRA CORN dan XTRA SIZE!! ahahaha..... nak sambung kemas dapur lerrr, dapur dah mcm kena selongkar tikussss kusss.... jumpa lagii!!!! :-)

4 ulasan:

cikmanggis berkata...

salam adik manis..cm pun buat apam balik semalam..sedapkan..semua banyak..kacang banyak,jagung banyak..puas makan

umi_e berkata...

ika.... petang2 ni kenyang akak tengok apam balik tu...

Nenie @ Syurie berkata...

Haiiii...kuat betul penangan Mak Yung kite tuuuu....Dari Jepun dah jangkit ke Thai pula...Emmm...Tapi kite pun belum sampai seru lagi nak buat pasal kureenggg juga kuih ni...Takut nanti kalau buat tak tau nak suruh sape tolong ngap...

ijayuji berkata...

SALAM SUME!!!

KAK CM>> malu lah kita kak CM ni panggil adik manis terasa makin muda lah pulak hihih.. kita suke korek2 dulu hihihi... mmglah sedap tp kita ni kurengg sikit ngan apam ni kategori boleh makan :D

Kak E>>alhamdulillah kenyang pun kak E tak de lah keja nak mkn BUN jer kan kan?? hihihii..

KAK NENIE>>Tu la kak, ni pun kita SORANG2 yg habiskan!!! eerrkkkkk..... hihihi..