Isnin, 25 Mei 2009

Bila busyy hinggap!!! hihihi......

Mulakan hari anda dgn segigit laici segar hihihi.......



Sardin Masak kicap campur2 lahhh...
Salam dtgh hari isnin,
Sowi ya, hari ni sibuk sgt2..... semalam tak basuh kain sbb sikit mcm malass jerrrr, pagi niii haaa.....3 round!!!!! mesin basuh tu kena kerah sepenuh tenaga hihihi..sure keletihan mesin basuh tuuu... ngemas, ngemop, cuci jam jam, penattt weyyyyyy!!! bila dah penat tu mulalah M M M M letter M M M.... hihihi..... jdnyer masak srdin jerr lah yaaa, lagi pun dah lama tak mkn dah setahun lebih kot tak mkn sardin niii, jdnyer hari ni kuarkan sardin masak sardin kicap campur ngan kacang panjang sbb kita sukeee campur ngan sayur2 tp kacang buncis lak tak de, pas tu letak tomato cam jakun jerr tukang yg masak sardin niii :P sapa2 yg nak termuntah baca n3 ni p main jauh2!!! :P haaa...skunk ni kan musim LAICI ngan RAMBUTAN!!!!! uuuwwwaaaaa....mcm nak hangkut jerr ngan lori2 tu sekali BESOR tu laicinyerrrrr, gerammm tullll!!!! nak beli hari2 tp takut tak habis si kecik pun suke jgk... sedapnyerrr !!! jdnyer, sblm mkn sardin ngunyah laici ni dulu hihihi...... sedapnyerrr, juicy!!!! cam ngantukk jerrrr lah pulak, tp tak leh nak baring2 lerrr byk lagi kerja yg nak kena buat lps niii huhuhu... jom makan!!! sapa tak suke sardin buat2 tk nmpk jerr lah ya :P...

4 ulasan:

umi_e berkata...

ika... lauk sardine ni - cicah dengan roti pasti nak lagi :P

ijayuji berkata...

pandai kak e!!!! kita pun nak buat roti arab niii buat cicah sardin hihihi...

cikmanggis berkata...

wah bestnya laici...sampai kat mesia dah tak fresh da...selalu makan yang dalam tin je..

ijayuji berkata...

laaaaa.. mcm tu ya.. sini pun kak yg dlm laici segar jerrr tak lah kuning2 mcm kat mesia putih jerr isinyer, sini mmg tgh musim ni sbb pick up2 yg bawak buah ni sume bawak laici yg segar bugar niii ehehehe...