Isnin, 4 Mei 2009

Award yg TERTANGGUH hihihi.. sowi ross.. :-) cayangg dia!!!


Salam kembali ;-),
Selepas dkuarantin oleh WHO barulah pas award ni kat siam nihh hihihi.... dasyat betul penyakit H1N1 niii hihihi... ros, tenkiu ya.. KAK MARIA pun tenkiu sbb nak kasi award ni kat kita SAYANG SUME!!!! oleh kerana AWARD yg sama oleh KAK MARIA ngan ROSS ni kita satukan ajer ya.. ;-) sapa2 yg dtg umah ni jgn segan ya bawak balik award yg cantik tuuu tp mcm ada somting wrong lah lepas kena kuarantin award tuuu, bingkainyer tak dok hihihi... :P k, sambung esok kot, pas ni nk kena masak diner tuk budak2 nak kemas GOSOK dah siap!! yahooooo..senang hati dan mata ni tgk baju dah tersusun bergosok sumenyer hihihi... jom rehat2!!!

Tiada ulasan: