Ahad, 17 Mei 2009

Kuih Serimuka ijah hihihi....


Salam dhari minggu!!!! :-)
Buat ni ptg semalam, pas tu nak potong tak leh sbb lembik lagi jdnyer suh ia tido dulu kat esbok baru lah potong..NICE!! dah lama nak buat kuih niiiiii sejak masuk umah kak LG tp asyik M jerr yg banyak pas tu mcm tak yakin pun ya jgk sbb takut terlembik lah itu lah inilah..alasan!! :P tp tgk dr hasil laporan kat MyR ramai yg satisfied ngan resepi ni..alhamdulillah semalam buat menjadik jugak, mmg sedang2 elok lahhh, tak lembik tak keras masa baru angkat dr kukusan jer mcm jelly tp lepas tu dia mengeras sedap3!!!! resepi ambik kat MyR dr nanasham kalau tak silap... hummm... 1 loyang tuuuu sapalah keja nak mengabiskan ya??? hihihi...jom makan ramai2!!! hari ni pun pelik jer kan perangai si ijah niii, kuar N3 awal2 mcm ni kikikiki.....klu tak hari minggu mmg takkan pegang pc ni :P mimpi apa ntah sejak 2 menjak ni hihihi.... sapa nak ambik sorang sepoting ya ;-) nak g kemas dulu huhuhuhu... SELAMAT BERISTIREHAT SUME!!!!! pas ni tak de N3 lagi esok kot klu rajin sbb esok MANYAKKKKKKK KIJEEEEE nak kena buat, kat luar tu dah panas, kena buat kije2 membbq kan baju2 tu semua yg lembab!! hihihi...

4 ulasan:

cikmanggis berkata...

adik maniss...aiya..rajin btol...tekak rasa nak makan kuih manis-manis camni,tapi badan cakap..tidakk..sian kat badan ni,bagai dipam-pam..hehe,nak kuih sket!

ijayuji berkata...

ala kak CM lupa kan kejapppppppppp jerrr bdn yg dah dpam pam tuuuu mkn sepotong ya hihihi... kita ni pun mcm dah naikkkkk jerrr berat bdn nihhh hihihi...

umi_e berkata...

memanag bestlah kuih ika ni... sebab kepala serimuka tu lebih tebal dari pulut! memang kak e suka camtu :D

ijayuji berkata...

Kak E!!! kita serupa sbb kita mmg sengaja buat kepalanyer tebal2!!! hihihi...sedap!!