Jumaat, 22 Mei 2009

Jom makan gmbr pulak!!!! hihihi...xtvt kurang kerja!! :P

Salam dmalam jumaatttttt...huhuhu.... :D



Ptg ni xtvt kurengg kerja telah dlakukan dgn jayanyerr!!!! :P hihihi..... masa tgh tggu ank dara balik dr sekolah bawak kamera sekali sajerr jer nak snap sana sini biar kwn2 sekalian tahu keadaan kita yg ulang alik hari2!!! :D jom tengok!!! jom makan!!! :P


Tangga naik ke Lobby.....ntah baper kali naik turun tangga nii hari2!!! :D



Pintu masuk ke bangunan tempat tgglku yg terCINTA!!! uuweekkkss!!!

Kolam renang tempat budak2 mandi manda.....


Pemandangan dr tgkt 14 sebelah kanan tgn....



Pemandangan dr balkoni besar...
Sekian tygn tuk hari niii... sapa yg sakit mata nak layan gmbr2 ni p main jauh2!!! :P jdnyer bygkanlah muka kita hari2 ngadap menda2 tu sume.. sekian selamat malam dan selamat berhari minggu!!!!!

6 ulasan:

cikmanggis berkata...

bestnya dok kat awan biru!!! dekat tak masjid darul Faha bangkok?..bila Cm ikut suami meeting kak Bangkok nnt kita cari ika ya! hehe

ijayuji berkata...

kita lagi suka dok kat atas tanah kak CM hihihi.... mesjid darul faha? kat mana tuuu? yg dekat kat sini masjid zohirul islam kat thonglor atau sukhumvit 55.. dtglahhh, calling2 ya.. luar jerr cantik dlm umah mcm umah setinggan!! hihihi...

Rafizah Nordin berkata...

ijah, akak suker ngan pago beso tuu!!!sukernyeeeee

ijayuji berkata...

aikk??? pago besor yg dia suke, tak pernah bertutup pago tuuu... ada 2 org guard jg kat situ...nak kenal?? hihihi

umi_e berkata...

ika... bestnya duduk kat umah dia tu... nak gi duduk sana boleh ke :P hehehehehe

Rafizah Nordin berkata...

uiks???suker kat pago jek bukan suker kat jaga 2 org tuh wakaka