Khamis, 28 Mei 2009

Tauhu Sumbat melampau!! hihihi,... bukan resepinyer yg melampau ya :P

TAUHU SUMBAT wif KUAH KACANG

Salam kembali lagiii.. ni last n3 kot tuk hari nii.. :P
Bila bukak umah mak yung semalam ada lah pulak tauhu sumbat niii, jgn tanyer kita baper lama tak mkn tauhu sumbat niii hihihi.. mmg dah bertahun tahun tak mkn!!!! muahahahaha....... sebenarnyerrr makanan2 mcm ni lah yg kita suke ringkasss dan cepat!!! atau M???? oh tidakkk tidakkkk... terlebih rajin kot hihihi... tenkiu KAK HANA aka mak yung aka ANA aka JAL hihiihi... tp tang sambal tu tak leh nak ikut sbb MALASSSSS lerr nak memblend pakai sambal yg dah sedia ada kat sebok tuuu huhuuhu.. ngan kuah kacang mkn sate itu hari tuuu ingat tak???? hihihi.... tp mmg ngam lahhh pd tekak yg tak sesuwai mkn ngan kuah kacang ni leh mkn ngan original resepi yg tuan empunyer bg ya.. nak tahu atau main agak2 jer pon boleh buat ni sbb senang!!! g kat MyR ya resepi mak yung.. :D tenkiuu kak hana!!!! lebbbiiiuuuuuuu!!! missss uuuu!!! aku kangen????? uwweeekkkkkss!!! :P jom makan!!!

2 ulasan:

ieda berkata...

salam dik

sedapnya lah hai tahu sumbat terlampau tuh .. memang malampauuuu ... dugaan tul

umi_e berkata...

ikan tahu sumbat tu dah tersumbat heheheheheh :P