Jumaat, 29 Mei 2009

Nasi ayam...

Set Lengkap nasik ayam..


Ayam selepas kena panggang!!!


Salam dptg jumaat yg mendung tp cerah.. :D




Hari ni oleh kerana budak2 ada kat umah dr pagi tak berenti buat kerja nak2 kat dapur huhuhu....umah dah vacuum tp tak mop lagi malassssnyerrrr ni nmpk dah sepah lagiiiii mmg nak kena vacuum lagi sekali... kang malam lain halll mmg wajib bersihkan umah sblm masuk tido, jdnyer malas nak buat kerja byk2 masak jerlah nasik ayam mmg malasss sgttt nii haaaa..... tak leh nak baring2 nak golek2 kat atas katil ada jerr kerja yg nak dbuat hihihi.... jom makang!!! nasi ayam ni dah biasa buat sume org pun pejam mata leh buat kan kan kan???? sejak dah tahu bakar ayam ni lagi senang tu yg lajuuu jerrr nak membakar kalau goreng2 ni membazir minyak satu halll kang percik sana sini satu hallll yg pasti byk minyak jdnyer konon2 nak sihat lah ni kita main bakar2 jerr pdhal sama jer hihihi.....

2 ulasan:

umi_e berkata...

sedapnya nasi ayam tu... ika ni memang menyeksa kalbu waaaaaaaaaaaaaaaa

ijayuji berkata...

Menyeksa kalbu tak pe kak E jgn menyeksa perut!!! hihihi...