Rabu, 13 Mei 2009

Tak de tajuk!! :P

Soo hoon goreng



Pulut lagi dan lagiiii hihihihi... :P



Salam dptg rabu yg gerimis,
Dah masuk musim hujan kot skunk niii dah 2 hari ni mendung gerimis malam pulak ujan kain baju pulak mulalah tak nak kering kerja menggosok pulak mulalah tertangguh pas tu mulalah membukit baju2 tu sume ampai penuh hihihi.... macam2 perkara!! ni td ni pun dah peninh kepala mana lah nak gantung baju yg byk2 ni ya???? last2 haaa..dah mcm umah setinggan dahh kerusi jd magsa letak baju2 tu sume buat sidai kikiki..... ginilah gayanyer klu duk umah merpati :D yg kecik dan sewa... Malas nak taip banyak2 sbb ptg karang nak berprojek ngan daging ehehe.... jom makan!!! ;-)

2 ulasan:

umi_e berkata...

sedapnya makan pulut dengan serunding daging! Lepas tu buat pulut panggang lak eekkkk :p

ijayuji berkata...

pulut panggang sedap!!!! tp lum sampai2 seru ni nak buatnyerrr hihihi....