Khamis, 7 Mei 2009

Hmmmm......nak bg tajuk apa? hihihi....


Salam dptg khamis nak mlm jumaat hihihi.....

Buurrrpppp! ooppsss!! alhamdulillah... kenyang dah perut ni meroyan nk makan Kue teow gara2 mak yung yg sorang tuuu pas tu kak sue pulak berjangkit pas tu kita pulak ngada2 nk makan, lum pernah cuba resepi dr Che`iza MyR, hummm... tak puas hati jgk sbb tak dpt nak rasa mcm mana tuan empunyer resepi ni masak rasanyer jdnyer tk tahulah rasanyer sama ke tidak dgn yg kita buat ni kikikiki.... yg pasti bahan MESTI ada kat KT niiiii KERANG penting tuuu :P pas tu TAUGEH manyak2!! pas tu KUCAI pun manyak2!!! mmg sedap... haaa...sapa yg tak suka ada sampah sarap banyak g main jauh2!!! ada lagi dlm kuali tuuu... hihihi... kekenyangan lah sampai ke esok pagi niii.... tapi sbnrnyer KERANG ni kalau silap beli boleh keracunan, itu hari beli kerang, rebus biasa2 tu tumbuk bwg ngan halia, mlmnyer ank dara kena cirit birit!!!! siann.. sbb dia ajerr yg mkn kerang tu sbb dia suka.. klu si abang mmg tak minat jenis2 seafood ni jdnyer SELAMAT!! sejak dr tu ninja tu tak bagi beli kerang sib baik mlm tadi dia tak nampak kikiki.... sambil kopek sambil ngap alahaiiiii.... teringat kat ALONG hihihi... kak nor, nanti kita hantar ya tuk buat buka pose nanti ya.. nak XTRA kerang tak? hihihi.... :P jom makan!!! :-) nak kata last ke n3 tuk hari ni????? sbb BM ku sedang bekrja keras berprojek dgn minah tepung kikikiki... tgk ajerr lah ya klu ada lagi n3 malam ni :P...

2 ulasan:

cikmanggis berkata...

fuhh!kerang tergolek-golek...sedapnya!

ijayuji berkata...

ehehehe..akak niiii..jgn lah kata tergolek golek nak tergelak kita hihihi..nanti ada org jd tak betul pasal kerang nih hihihi....