Jumaat, 15 Mei 2009

Satu hari yg kenNGANTUkan...aarrgghhh!!


salam dptg jumaat yg mulia niii.... :-)
Uwaaaaa....hari ni ngantukkkk sgttt tak tahulah kenapa... adakah kerana hari terakhir bendera jepun???? langsung tak de kena mengena!!! :P hihihi..... pagi lepas anto ank dara p naik bas kat bawah tuuuuu balik2 buang sampah sidai kain kemas mainan terus main golek2 kat tilam ngan si kecik tuuu, tak lama tu sikecik tertido maknyer pun huhuhu... kuyu jerrr mata, apa lagiii, sama2 membuta!!! kikikiki..... tgh ujan2 ni tak sedor dah 1 jam tido!!! melampau betul... hari jumaat membuta, tak senonoh betul... bangun2 perut lapo, nak buat si pengat pisang mcm kak hana tu sagu bijik tak de!!! terus tak de mood nak buat, dr semalam nak buat ketam masak cekur niii tp ketam skunk ni mcm tak cukupzat biar tggu dulu ketam tu gemuk2 baru leh beli sbb mahal!!! rugi jerrr... last2 guna lala hihihi...jdlah lala masak cekur :P sedap ajerr... mmg sedap pun.. :P tggu budak2 balik sekolah nak kuar jap tgh2 hujan ni nanti beli sagu bijik!!! mcm ngidam lakss sbb dah lama tak berPENGAT pengatan... alahaiiii... mcm nak redah jerrr ujan2 ni tp ada sikecik ssh sikit lah kesian... apa pun jomlah makan.. boring betull lerrr hari ni sib baik ada penyelamat KUIH TIRAM buat kunyah2 hihihii.....

Tiada ulasan: