Sabtu, 23 Mei 2009

Lontong huahahaha.... :P


Salam dpagi sabtu....huhuhu..,
Malassssssnyerrr nak masak!!!! dah tak boleh berpkir nak masak apa lah hari niiii..KAK HANA!!!!!!!! akak masak apa ari niiiiiii....?????? kdg tu hari2 pkir masak mcm nak terjun katil jerrr, dah tak tahu menu apa lagi yg nak dmasak hihihi.... ngada2!!! :P pagi ni makan lontong jerlah ya sbb nak ngabiskan nasi impit sbb...sebab???? klu buat lontong goreng sure tak de yg nak toleh atau makan kita pun tak pernah lagi buat lontong goreng jdnyer tak naklah membazir kita buat lontong yg sume org boleh makan tp tidak ninja tuu dia bf ngan toast, sausage, salad n telur jerrr yg ni mmg senang kerja hihihi.... kuah sambal kacang pun kategori byk lagilah sbb leh buat mcm2 eh... tp mmg sedaplah kuah kacang niiii, tenkiu kak hana bg resepi yg mabeles ;-) rasa sayang jerr nak habiskan sbb malas nak buat lagi kalau nk makan hihihi..... hari ni nak gosok dulu sbb semalam tak gosok!!! ehehehe... jap g nak merayap rayap rumah org pulak nak tgk org lain masak apa, kalau ada yg berkenan dhati leh tiru jerrr hihihi.... :P jom makan!!! nasi impit bawak sendirik sbb cukup2 utk kita bertiga hihihi... :D

6 ulasan:

Azie berkata...

tgk ko nyer lontong..akak pon nk buat gak ler ari nih..nasi impit pon akak dh impit2 mlm td hehhehe..sama menu hr ni..tp br kua bhn lum siap lg hehhehe

ijayuji berkata...

hihihi....klu tak kerana nasi himpit takkan mkn punyer lontong niii biasanyer lontng goreng budak2 tak makan kita pun tak pernah buat ehehe... jdnyer yg senang lonting ni jerr lahh.. akak pandai eak buat nasi impit yg dhimpit2 tu eak? kita tak reti sgt mesti terbabas jadik bubur!!! ehehe

Pengasas berkata...

Salam ziarah!
Kalau orang lama macam saya makan lontong waktu pagi, kenyang sampai petang. Dah jimat makan tengahari kan?

ijayuji berkata...

Slam kenal ya PENGASAS segannyer bekas prof. komen kat sini hihihi... betul tu!!! tp tekak ank muda mcm sya niii ada ajerr yg nak dbuat mkn ptg nanti nii ;-)... terima kasih ya dtg singgah!!!

cikmanggis berkata...

salam adik manis!...sedap lontong ni!ada kwn bg resepi sambal lontong lain dari yang lain dan boleh tahan sedapnya,nanti kita kongsi ya..jom makan nasi dagang rumah kita!

ijayuji berkata...

Salam kakCM!!! auuuwww!! kita manis ya? ;-) hihihi....sambal apa tu kak CM? sambal tumis ke? yea yea!!! kak CM ajak mkn nasik dagang.. kita pergi ya :-)...