Khamis, 7 Mei 2009

waaaaaaaaaa........!!!!


Salam dpg suku tgh hari niiii.... :-)



Hari ni mcm tak de mood nak g main2 kat dapur mana taknyer pg tadi bangun kul 4 pas tu tetiba rasa mcm nak tertido lagi, ingatkan leh bgn sekali tup tup bila tersedar dah kul 5.30pagi!!!!! uuuwaaaaaaarrrggghhhh!!!! cam nak jd gajah jer masa tu.. nak kena buat bekal manalah cukup masa, solat pas tu tgk2 kat freezer ada manyak lagiiiiii homemade fozen food cam potato koroke, chiken katsu, hamburger, tp malas tang nak menggoreng sgt jdnyer ambik keputusan buat hotdog jer bekal budak2 ri ni kejap jer siap!! hihihi... pas tu bwkkan muffin SENGET tuu ngan cookie, gorengkan lah jgk potato koroke tu, sonang citer siap!! nasik tak masak lagi nihhh, yg jd mcm mak gajah niii sbbnyer kul 8 pg nak kena g japan embassy collect passport si anak dara tuuuu... rumah jgn ceritalah, mmg mcm tongkang pecah hihihi... tp sblm kuar sempat jgk vacuum dulu supaya balik nanti tak bertukar jd raksaksa pulak kan hihihi... kuar umah kul 7.45pg sampai embassy kul 8.30pg!!! jln jgn ckp lah jem strawberry merry hihihi...pd hal tempatnyer tak de lah jauh sgt.. tu yg nympahnyer klu nak kuar pagi2 mcm ni... tp apa pun sume sekali dah selesai alhamdulillah.. balik umah terus buat som tum tum... nak buat mlm td bila tgk som tum kak nor tuuu tp si ninja tu balik awal lah pulak, kacau dapur betull... bhn2 sumenyer dah ada.. jdnyer balik td g lerr buat som tum ni dulu pas tu lagi 7 jam jd penghuni cik jam jam jam hihihi.... jom makan!! nak g mop lantai ngan basuh bilik air... kain pun lum sidai kikikiki..... :P

Som Tum xtra peanut!!! yummmyyy!!!

JENG JENG JENG!!!!!! parcel percel hihihi.....TERIMA KSIH pd pengirim yg tak dsebutkan nama tu ya, sukeeeee sgttt tp ada satu menda dah arwah rasanyer AKAK pun tahu apa mendanyer tak pe lah tak de rezeki... apa pun TERIMA KASIHHHHHH bykkkkkk sgtttttt.. sampai td pgi ;-)


2 ulasan:

cikmanggis berkata...

tauge kasar ni fvrt suami CM tapi jika makan,lenguh mengunyah tak lumat-lumat

ijayuji berkata...

hihihi... tauge sedap!!! kita suke taugeh dulu2 tak suke sejak2 mkn laksa mkn taugeh mentah terus sukeeeeee sampai skunk ni :D