Isnin, 4 Mei 2009

N3 tuk hari ni sbb lps ni busy!!! hihihi.....

Asam pedas daging dgn terung masak pg td sbb senang dan malas nak masak tgh hari nanti sbb byk kerja!! hihihi...


Yg atas ni pulak dinner semalam, geram tulll tgk si mee hoon kak hana jdnyer g lah buat jgk cuma derhaka byk sikit.. sarat ngan harta karun!! ehehe... yg cantik pose kat depan tu GYOZA, tp dpt mkn 2 ketul ajerr sbb yg lain bapak ngan budak2 kat umah ni dah makan!! ehehe...


Apa nama pasta kat atas ni??? lupa nama lahh hihihi.. utk budak2 buat creammmy white sauce, sedap!!!!

Salam dpagi isnin yg sikit berangin :-),
Semalam sibuk menghabiskan masa bersama keluarga ehehe.... dok ngadap tv dgn buat itu ini g belanja barang dapur gitu gini sampai lah ke malammm sibukkkk sgt2 semalam niiii ehehe.... Hari ni lagi lah sibuk sbb ISNIN hari mengerjakan sume kerja2 yg tergendala sbb stghnyer tak siap dbuat hihihi...... Jdnyer hari ni nyer N3 kita masukkan sekali arung yg semalam punyer ni tgh rajin sikit nihhh.. :P.. Tak de apa yg dbebelkan cuma peti ais kecik ni buat hal dia tak nak sejuk, peti ais besorr tu dah mcm sardin!!! tak tahulah nak letak mana brg2 yg kat dlm peti ais kecik tuuu.. dah kol tuan umah ni suh dtg tgk tp ntah dtg ntah tak hari ni bukannyer leh cayer kata hari ni esok baru nmpk muka... uuuwaaaa....tak sanggup cuma ada 1 ajer peti aiss!!!! mintak2 dtglah hari niii.... pas tu si bujang sorang tu dr hari sabtu nk mkn coklat muffin tp MALASSSS kerja asyik kuarkan butter masukkan butter ntah baper kali kuar masuk ntah dr hari sabtu sampai semalam nih tak buat jgk ni td dah kuarkan balik butter tu takut kena masukkan ajerr lagi hihihi.... weiiii byk betulll kerja hari niiii.... waaaaaa..... tak leh bebel2 lama2 sbb nak merayap umah org dulu sblm nak kemas hihihi... jom makan!!! :-)

Tiada ulasan: