Jumaat, 8 Mei 2009

Nasi Lemak special Ijah with daun pisang kering!! hihihi.. :P


Salam dpg suku tgh hari :-),
Hari ni terRASA nak buattttt NASI LEEEEEEmakkkk... bangun2 terus rendam beras dulu pas tu main golek2 kat katil dulu baru lah beroperasi buat nasik lemak niii, yg bestnyer ada stok daun pandan ngan DAUN PISANG Dah nak keringgg niii hihihi.... sume org leh buat nasik lemak kan???? siap leh golek2 kat dapur lagi masa tgh buat nasik lemak ni kan?? :P ehehehe... kita kurenggg sikit sbnrnyer klu mkn nasik lemak ada ayam goreng ke apa ke.. kita nak yg KLASIKKK gituuu cam nostalgia jerr hihihi.... HARUS ada TIMUN, KACANG TANAH, IKAN BILIS GORENG, TELUR GORENG ngan SAMBAL IKAN BILIS lah kan tp hari ni terlebih rebus telur tu yg masukkan sekali kat sambal tuuu hihihi... humm..dah lama tak buat nasik lemak utk dmakan utk diri sendirk biasanyer budak2 ni cuma mkn nasinyer tu pasal cuma buat nasinyer ajerr ehehe.... Nmpknyer hari ni nyer menu SEHARIAN mkn nasik lemak kikiki... pas tu belengkorrrrr... :P weiii...byk keja looo nak kena buat.. :P jom makan!!!

Tiada ulasan: