Selasa, 5 Mei 2009

Projek hari ni :D



Salam kembali hihihi......
Haaaa...ni dia projek dr tgh hari sampai nak kepetang mengerjakan ini kuih hihihi... pdhal senang tp oleh kerana kita ni jrg2 sekali BUAT SENDIRIK masa kat mesia jdnyer masa nilah kena buat sendirik!! tu yg l e m b a b manyakkkk tuuuuu ehehe.... resepi paling glamer kalau tak sapa lagi CMG lerrr.. tgk kat MyR byk kasi respon kenyal2 manja gituuuu tp bila org kat siam yg buat dah tak jadi kenyal2 manja dia jadi KENYAL2 MENTEL kikikiki... :P 1st time mkn kuih kaswi buatan sendirik niii sedappppnyerrr tapi ada cerita dsebalik kuih niiii... ada CIKGI AGAMA yg ajar niii ehehehe... sian CIKGI AZIE tetiba dapat kol sesat dr siam hihihi.. tenkiu ya kak sbb jwb soklan bodo kita tuuu kikiki... menjadik!!!!! mmg sedaplahhh... letak kicap manis jgk mmg lemak2 mentel pun ya ehehe.... tp yg peliknyer suara cikgi mcm suara budak sekolah rendah!! ehehe..ampunnnnsss.. :P apa pun tenkiu ya kak.. ;-) jom makan!! buat stgh adunan jerrr.. nak resepi ambik kat MyR eak kita ni malas tang nak copy2 ni sbb kita kurengg ngan kopi2 ni... releven???? :P

2 ulasan:

cikmanggis berkata...

kita suka sangat kuih ni...kelapa mesti banyak

ijayuji berkata...

Salam kak CM... BETUL3!!!! mmg suka lenyek2 kan ngan kelapa banyak2 tak pe lah ada cacing kerawet tu kang ilang lah dia hihihi...