Jumaat, 22 Mei 2009

Gift tp kena soal siasat..hihihi... tenkiu kak zura!! ;-)

1-copy babge"2009 CUTE'S BLOGGER AWARD"untuk letakkandiblog anda.



2-Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award inikepada anda?
huhuhu..... kak zura linknyer http://ctzura.blogspot.com/ SATU KEAJAIBAN hihihi..mmg ajaib!! :D dan kebetulan jgk sejak kenal kat alam maya ni rupanyer kita org berdepan jer kgnyer satu sekolah laks tu eheheh... ada ank 2 org lelaki ngan pompuan, skunk ni dah kenal dulu2 lupa nak kenal2 hihiihi...

.3-Setiap blogger mesti menyatakan beberapa fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di tag).

fakta:-Nama betul SITI KHADIJAH BINTI AB RAHMAN, ika tu sajer jer mentel2 hihihi.. :P ank bongsu atau bau wangi dr 6 adik beradik... mmg periang dan tak kisah!!! seorang yg itam tp manis :P ahahaha....dan sekarang dan selmanyer insyaAllah akn menjadi isteri kepada seorang NINJA yg tak serupa mcm ninja bersama 3 cahaya mata yg kiut pada mata kita hihihi....

hobi:-hobi hummm..apa ya? sbnrnyerrr suka sgt bersukan tp sejak2 dah kawen ni sume tulang2 dah dah keras!!! minyak pelincir pun tak de paling kuat pun berkuda kuda kat umah jerr hihihi.. :P, suka masak, betul tau!! dulu tak suke sejak kenal internet ni kan sume sukeee!!! suka berkwn tp tak de kawan hihihi.... suka jalan2, ini penting!!! ;-) dan skunk ni pulak dah sukee ambik gambo ntah apa2.. :D

4-Anda perlu memilih 6 award seterusnya dan menyatakan padamereka diblog anda....'The blogger Award Friendship goes to':

  1. Kak Yatie
  2. Amy german hihihi...
  3. Kak hana
  4. Ross aka onigiri ituu
  5. Kak Ayu sg
  6. Mama Hawa sg

Kalau sapa2 yg dah terkurang kerja bawak balik ya gift tu ajerrr hihihi... yg 6 org kat atas niii g buat kerja sana!!! onegaishimasu....

Tiada ulasan: