Selasa, 5 Mei 2009

Lagi projek KEKURANGAN kerja hihihi.... :P


Salam :-),
Lagi projek kekurangan kerja kita niii hihihi.... dah LAMAAAAAAAA sgttt tak mkn kuih lopes niii.. jd lah dpt melepaskan gian ni kan.. rasanyer pun not bad tak de ssh mana pun tp kalau nak ikut KEASLIANnyerr tuuu mmg kalah lah kan kikiki... apa pun terubat rindu nk mkn lopis nii...sedapppp lah bg tekak TERDESAK kita niii.. resepi ambik kat MyR dr kak tulip yg tak balik2 dr pakistan tu hihihi..... jom ramai2 makan!!! nmpknyer kita ni membulat dgn kuih ajerr lah yaaa... sapa nk mkn klu tak mukaaa kita niiii..nk harapkan budak2??? mmg tak sentuh kuih lembik2 mcm niii, nk harapkan NINJA yg tak mcm ninja tuuu lagiiilahhhhh tak mau mkn kuih2 mcm niii dia sukanyer cekodok ikan bilis tu haa.. ehehehe... uikss, dah bebel2 panjang nihhh, diner tuk Ninja tak prepare lagi niii... huhuhu..... mintak undur dirik nmpknyer esok hari MALAS sedunia hihihi... konon2 dah KELEPAKAN sgt dah tuuu :P... oyasuminasaiiii minna san!!!! ;-)

2 ulasan:

cikmanggis berkata...

eh camana terlepas pandang kuih ni...sedapnya...

ijayuji berkata...

kak CM suka kuih lopes jugak eak? kita pun suka sume2 kuih nii tp tang nk mkn tu yg lemah sikit sbb kena mkn sorang2!! ehehe..