Sabtu, 16 Mei 2009

Apakah dia???? hihihi.....



Salam dpagi sabtu yg nak terang nmpknyer nii :-D,


Mimpi apakah si mentel ni kuar N3pagi2 buta?????!!!!! ekekekekeke........ adakah kekurangan kerja????? atau sengaja mementelkan dirinyer yg dah tersedia ada mentel ni???? hihihihi... jgn marah arrr, gurau2 org yg sedang keboringan hihihi......... apa dia menda kat atas niiihhhh???? tak yah jwb lah sbb dah tahu jwpnnyer kat bawah niii hihihi...... jom kita main2 scroll ke bawah..
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
cukuplah tuuuu!!! ehehehe....
Inilah dia Bento aka Bekal tuk ninja tuuu....


Hari ni ninja kena kerja!!!! uwwaaaaa...boring betul sbb kurang satu hari nak bergurau main cakau2 main gaduh2 ngan dia huhuhu..... oleh kerana kat kilang tu cuma ada 2 org ajerr jepun yg tak mcm jepun tuuuuu dan sbbnyer lagi sorang kwn dia tuuu tak dtg ari ni sbb ada urusan lain, jdnyer klu dah sorang ajer yg turun mkn kat kantin tuuu manalah dia nak!!! mesti kena buatkan dia bekal....alalalala...ciannyer dia mkn sowang2 hari nii... hihihi.. ikutkan kita tak kisah klu nak bawakkan tiap2 hari sbb dah MMG kena bgn pagi2 buta buatkan bekal tuk budak g skool kan? jdnyer tak de alasan lah klu kata TAK HENDAK!!! hihihihi...... oleh kerana kwn dia tu tak bawak bekal so mmg kita ni SELAMAT!!! hihihi... hari2 mkn kat kantin tp kantin tu org islam yg berniaga sbb masa memula nak bukak kilang tu kita suggest dia carik maksik kantin org islam senang nk mkn ekekeke....sib baik ada... SELAMAT lagi hihihi.... pas ni nak goyang2 kaki jap sbb bf tuk budak2 ni mkn yg td dah buat nih jer lahh... :D k lah, sambung nanti klu ada manyakkkkk rajin hihihi.....

4 ulasan:

cikmanggis berkata...

wah..sama la kita..pagi-pagi lagi kita bangun untuk siapkan bekalan untuk anak kita angah..ari ni dia oncall sian keje siang malam...tapi kita cina punya bekalan guna "tiffin biru gitu..ahakss"

Tapi lupa nak ambik gambar.Pagi-pagi hari tak terfikir nak capai kamera hehe...cantik egg roll tu ika..nak buat camana ya..ajar makcikmanggis ya..:)

ijayuji berkata...

Salam dan selamt tgh hari kat mesia lah kan hihihi..... tu la kak, pg2 bgn buat bekal klu hari2 biasa tu tak kisahlah kan ni hari minggu tuu tp apakandaya dah dsuruh buat kena buatkan klu tak kesian lah dia nanti :D... anak akak dah besor ya? dah kerja tuu.. hehehe.... tamago yaki tu dulu kita dah post n3 pasal tu akak g selongkar dapur kita ya hihihi, nanti klu free kita carik kat mana ehehe...

cikmanggis berkata...

jap lagi nak selongkar dapur ika..hehe jangan marah jika bersepah...cm dah tua ika..veteran perang!hihi..anak-anak dah 3 orang dah kerja...cuma belum ada menantu lagi...jika dapat nnt kita akan jemput ika..hehe(berangan lah ni)

ijayuji berkata...

selongkar lah..kita tak kisah mmg dah bersepah pun hihihi.... bila tu bila tu???? jemput ya kita tggu kad jemputan!!! :D