Khamis, 28 Mei 2009

BUN kentang lagik!!!!! uuwwwaaaa........ :P

BUN KENTANG hihihi....
Salam dtgh hari khamis.. eh? mlm jumaat ya??
Sekejap jerrr dah nak cukup 1 minggu tup tup dah nak sampai weekend.... mcm cepatt jerr berlalu minggu niiii... sejak tenet tak mahu berkomunikasi dgn baik bersama tuan pc yg comel lagi mentel niii terpaksalahhh buat2 derkk jerrrr pdhalll dah tak senang ddk niii sbb tak leh merayap g mana2.. untuk yg dtg ke umah ni tp sunyi sepi jerrr jgn serik ya hihihi...kang klu dah ok balik tenet ni mmg kita buat tour :P.... ni projek ptg dah nak kemalam, haaiiiii...ank bujang ku dah taklena tido sbb BUN KENTANG niiii... klu boleh hari2 dia nak mintak buatkan!!!! kita lah meraung sbb malas!!!! hihihi..... jdnyer buatkan jgk sbb dia tgh demam tuuuu, anak dara pun tgh demam jgk senang kata sume org tak sihat termasuk tenet niiii..... tuan yg naip ni dah elok cuma hinguss tak kerng lagi lerrrr.. :P hihihi.... klu nak tahu umah tak kemas lagi niii mana taknyer pg2 g pasar carik udang sotong sume tup tup balik umah baru nak menyiang sume tu dpt kol dr skool suh ambik ank bujang!!! rasa mcm nak jd raksaksa jerrrr sbbnyer umah nak kena tggl dlm keadaan bersepah mmg pantang!!! tp dgn kedaan tak de mood td tp dgn hati yg lembut gaya yg sopan pergi jgklah ambik ank bujang tu kat sekolahhh..huhuhu.... tgglkan ank dara sorang kat umah sbb dia tak leh nak kuar jgk sbb tak sihat, gomen ne.. terpaksa...dah nak buat camne kan tak de sapa2 pun kat sini yg nak dmintak tolong, klu tempat kerja ninja tu dekat dia boleh ambikkan tp jauhhhhh tuuu tak pe lah peranan seorang IBU dan ISTERI mithali insyaAllah... k lah tak leh bebel panjang2 ada n3 yg nak kena masukkan... hihihi..



Kali ni baru lah cun sikit hihii... resepi Ross kat MyR sana ya.. tenkiu ross!!! ;-)

3 ulasan:

cikmanggis berkata...

diam-diam ubi rupanya...tiba-tiba tupppp...mak oii..3 sekali n3..hihi tak pernah makan kuih dangai ni..kena cuba

ijayuji berkata...

Salam kak CM!!!!! hihihi..... akak cubalah kak, mana tahu kena ngan selera akak ;-) kuih ni kita dah biasa mkn zaman kecik2 lagiiii hihihi.... biasanyer mak buat kuih ni klu ada kenduri yassin ke bg kat tuan umah senang!! :D

umi_e berkata...

ika... asyik buat bun kentang je... sure sedap ni kan!