Khamis, 14 Mei 2009

Kuih BANYAK nama!!! ntahlah nama betul kuih ni apa ntah surat beranak ilang!!


Salam dptg khamis dah malam jumaat????? hihihi... :P
Semalam merayap rayap kat umah kak ZURA tuuuu, nmpklah si kuih yg byk nama niiii, tp klu kat tempat mak kita org2 panggil kuih selayang, ada kata tiram ada kata kapal terbang apa pun namanyerrr ttp benda yg SAMA!!! hihihi... dolu2 nak mengimbauuu kenagan muda remaja, klu nak kuih ni tggu org buat rewang2 gerenti mak bawak balik kuih wajib niiii hihihi.. dgn kuih koci..uuwaaa...kuih koci yg tak dpt makan lagi niiii... :-( hummm.... sedappp!!! carik resepi ni kat MyR dr kak fida s shamen.. tq kak, rangup!!! ni pun goreng tak habis lagi sekali buat tamak!!! buat bulat2 mcm dlm resepi tu 500g tepung!!! haaaa!! ambik kauuu, jenuh nak menggoreng.. hihihi... roll yg pertma silap lenyekk lerrrr grrrrr.. g lenyek lain arah kikiki,, dah jd mcm kuh apa ntah, roll yg kedua baru lah phm camne nak menggelek kuih niii :D... hari ni tak mkn tgh hari sbbnyer dr kul 10 stgh sampai kan nak kul 12 ada URUSAN SERI PADUKA BAGINDA YG DPERTUAN IJAH hihihii..... alhamdulillah selesaiii dahhhh, pas ni tggu je lahhh ada yg buat show ehehehe... siapa???? tggu dan lihat... sampai umah dah lewat terus masuk angin perut ni tak de selera nk mkn tu yg g projek ngan kuih niii... tak leh nak taip manjang2 penat lerrr, pas tu nak sambung goreng!!! uuuwaaaaa!!!! gini lerrr klu org tamak!! :-( jom makan!!! kita bentang tiko kat bwh pokok limau kita kat balkoni tu ya hihihi....

2 ulasan:

Aymy With Love berkata...

dik ijah, bagi ler setapaware... nampak sedap garing jer...

ijayuji berkata...

Ok !!! SIAP!!!! hihihi.... aduhaiiiii mmg garinggg!!!