Rabu, 6 Mei 2009

Muffin cekelat rupa?????? hihihi..

Salam dpagi rabu :-),



Ni muffin apa nih???? rupa hodoh benar!!! hihihi... tak tahulah apa jd atau kenapa atau mengapa atau tertanyer pelik lerrr setiap kali buat muffin mesti jd herot berot mcm tuuu, tp tak pe lahhh asal sedap!!! kan kan kan??? pejam mata ajelah klu nk makan hihihi... buat td pagi bekal sampingan tuk ank bujang sorang tu sbb hari ni ada kelas tambahan balik lambat biar dia mkn byk sikit tuk hari ni nak sampaikan ke petang tuuuu..... org buat dpt 10 biji tp kita buat dpt 9 biji kikikiki... KAK NOR!!!!! tolongggg ajar camne nak dptkan muffin mcm org laen!!!! hihihi..... hari ni masukkan awal N3 sbb sibukkkkkk..... sibukkk nak berehat hihihi..... ada plan lah hari ni yg nak dkerjakan.. nanti khabor k.. ;-) jom makan!!! sedap!!!




Betapa COMELnyerrr rupa muffin nih kikiki.... sapa nk, makan, sapa tak nak p main tepi longkang sana!! hihihi...


4 ulasan:

cikmanggis berkata...

mak oii.rajin je ika ni...lapr betul perut ku ini..masih belum sarapan ni...

Azie berkata...

heheheheheh awat jd gitu ika???? akak pon pnh gak jd gitu..tak kisah ler mcmana ropa mentuknya yg penting sodap kan...masuk tekak lajuuu jer....ko kena angin pe ika..rajin bebenooooo meh kita berjiran..tiap ari akak anto pinggan 0 ko hulur2 ler pe yg patut kekekekeke

Nor berkata...

nak belajor? ok bak pengeras dulu, lembik2 tak main dik ijah ya... alaaaa ijah, rupa hodoh ke, cun ke, masuk mulut pastu hancur gak kan.. hehe

ijayuji berkata...

Salam

KAK CM, jomlah makan sama2 muffin tu tp akak kena tutup matalah nk makan eak? hihihi... cuma akak rasaaaaaaa dia punyer kecoklatan tu ya hihihi

Kak Azie, Kita pun tak tahu kak naper jd bergitu hihihi... sblm ni buat tak naik tggi membukit tp oklah tak de lah senget2 mcm tu kikiki..agaknyer pagi2 kot malas nak nak BANGUN muffin tuuu.. akak jgn lahhh ni dah dtg M kita nihhh... hari ni tak tahu nk mkn pe.hihihi...

Kak Nor, Pengeras???? lembik2??? ni apa kes niii nak yg mana satu ??? kenyal2 mentel??? hihihi... :P mmglah masuk mulut hancur tp nak dbawak ke skoll lerr kang tak pasal2 ank kita kena usik ngan kwn2 kata `mama awk tak pandai buat muffin!!` uuwaaaaaaaa......