Khamis, 7 Mei 2009

Pau.. tp BUKAN menGEPAU!!! hihihi...


Salam dmalam jumaat... :-)



ekekekeke....... nafsu terlampau!! hihihi.. ala.. buat sarapan esok lahh sbb esok thai cuti sampai isnin tp laki kita kena g seminar engineerrrriinnngggg berdesingggg dgrrrrr dia kena g seminarrrrrrrr.... grrrrrrrrr.... baru nak miang2 time coti2 mcm ni hihihi.... k, tutup citer pasal kucing miang, kita citer pasal PAU kat atas tuuuuuu.. ni tgk si mak yung lagi lah niiii ntah sapa yg mak yung nath niii hihihi.... tp pau ni resepi CMG dah biasa buat resepi CMG ni lembutt dan gebusss tp pelik dia tak nak putih mungkin sbb org yg buat ni irengg kot kikikiki..... sapa nak mkn ambik bawak balik sorang seketul ya.. :D last n3 niiii.. dah penatttt weiiiii.... ehehehe...



Hummm.... yg ni kekasih.. tak leh dpisahkan :P


4 ulasan:

cikmanggis berkata...

hahaha..ika ni lucu..meoww..nak pau!

ijayuji berkata...

pussss pussss..... hihihi..jom sama2 makan pau ya.. jrg2 buat pau sbb budak2 tak suka ank dara tu mkn putihnyer ajerrr, lenkali buat tgglkan yg tak de inti jerr..kosong gitu hihihi...

Nor berkata...

ika, cantik pau tu, licin tulus mulus jer tu.. pandai ika ni..clap3.. naim masa kecik pun suka yg kosong gak. sekarang ni luqman lak wat perangai gitu. kalau ALONG dia suka inti kacang merah dan inti kari daging/ayam :D

ijayuji berkata...

oowwhhhh.. naim pun suka yg tak de inti eak... luqman pun sama jgk ya hihihi... waaa...nmpknyer ALONG sama citarasa ngan kita lagi niii hihihi... kita mmg sukeeeee inti kacang merah inti kari :D